خداحافظی

یک شنبه 17 بهمن 1389
ن : محمد

خداحافظی

سلام..

از فردا دیگه نمیتونم بیام اینجا..کلاسام شروع شده.دیروز اولین

جلسه رو رفتم..خوب بود.خوب دیگه باید تا چند ماه برم..اعصابم

خورده..ولی باید برم.زودی بر میگردم.

واسم دعا کنید..دوستون دارم..

خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

sama o soheil
ساعت23:07---21 اسفند 1389
slm man baz umadam webet kheyli vagte namiyay be ma sar bezani man vagtu umade budam webet darbareye marg bud to 7 mah pish be ma sar zadi ya baz biya

اردشیر بابکان
ساعت19:19---20 اسفند 1389
درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره اخلاق و اصول اخلاقی از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]


سارا
ساعت14:22---17 اسفند 1389
بر خاطرات کهنه من یک نظر نکرد

با کاروان خستگی من سفر نکرد

پزمرده غنچه درسبد سرخ شعر من

بیتی ولی زدفترم شعرم ز بر نکرد

قامت شکسته ازغم تنهاترین سکوت

دستی کمان قامت ما را وتر نکرد

شاید نگاه مضطربم را نخوانده بود

افسوس ناله بر دل سنگش اثر نکرد

انگار خط فاصله افتاده تا سحر

اما سپیده هم شب سردم سحر نکرد

آسوده خاطر از سخن تازه ام گذشت

با من میان حادثه یک لحظه سر نکرد

با کاروان چلچله پرزد ز شهر شب

من را برای بدرقه حتی خبر نکرد


خلیج تا ابد پارس
ساعت22:08---12 اسفند 1389
با یک داستان زیبا به روزم..................بیا بهم سر بزن[گل]

زهرا
ساعت13:26---29 بهمن 1389
__??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بياااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا


سجاد
ساعت21:00---24 بهمن 1389

سلام ...آغاز امامت حضرت صاحب الزمان مبارك باد...
اقا محمد موفق باشيد و شاد
[گل][گل][گل]


ali
ساعت19:41---22 بهمن 1389
سلام من خیلی وقته لینکت کردم پس تو چرا لینکم نکردی پسر گل

ali
ساعت19:40---22 بهمن 1389
سلام من خیلی وقته لینکت کردم پس تو چرا لینکم نکردی پسر گل

سجاد
ساعت17:00---20 بهمن 1389
سلام ...
درود بر افا محمد
[گل][گل][گل]


ایران آزاد
ساعت20:40---18 بهمن 1389
روز خشم ايران: تظاهرات سراسري 25 بهمن 89

2x
ساعت10:58---18 بهمن 1389
سلام اپم بدو بیا[گل]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با

عنوان دفتر خاطرات و آدرس

  http://www.skyboy.loxblog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات

لینک خود را در زیر نوشته و

گزینه ثبت لینک را فشار دهید

 در صورت وجود لینک ما در سایت

شما لینکتان به طور خودکار در

 سایت ما قرار میگیرد. و بعد

میتوانید لینکتان را در وبلاگ

مشاهده کنید.(محمد)